Produktov: 0 | Prejsť do košíka

0944 265 338

Záruka vrátenia peňazí

V súlade s ustanovením §12 odst. 1 c. 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v platnom znení, má spotrebiteľ právo odstúpiť od zmluvy do 7 pracovných dní od prevzatia tovaru bez uvedenia dôvodu. V prípade, ak spotrebiteľ využije právo na odstúpenie od zmluvy v uvedenej lehote berie na vedomie, že dodávateľ je oprávnený požadovať náhradu preukázateľne vynaložených nevyhnutných nákladov spojených s odstúpením od zmluvy. Kupujúci si zaväzuje predávajúcemu uhradiť náklady na dopravu vo výške 7,- EUR

Vrátený tovar však musí byť neporušený, riadne zabalený v pôvodnom originálnom obale s neporušenou ochrannou fóliou a nepoužitý. Pokiaľ bol už tovar rozbalený a používaný, nemožno ho na základe hygienických dôvodov vrátiť.

Odstúpením od zmluvy sú si zmluvné strany povinné vrátiť navzájom poskytnuté plnenia. V prípade, ak spotrebiteľ už prevzal objednaný tovar, je povinný ho vrátiť v originálnom nepoškodenom balení. V prípade, ak spotrebiteľ vráti objednaný tovar poškodený, čiastočne spotrebovaný resp. v stave, ktorý neodpovedá stavu, v ktorom bol predávajúcim odoslaný, berie na vedomie, že predávajúci je oprávnený si takto vzniknutú škodu, uhradiť zo sumy, ktorá bola uhradená spotrebiteľom za objednaný tovar.


Reklamácia


Prípadné reklamácie vybavíme k Vašej spokojnosti individuálnou dohodou s Vami a v súlade s platným právnym poriadkom. Kupujúci je povinný tovar po jeho prevzatí prehliadnuť tak, aby zistil prípadné poškodenia. Prípadné poškodenia je kupujúci povinný čo najskôr hlásiť našej firme. Za poškodenia vzniknuté prepravcom neručíme.V zmysle novely Občianskeho zákonníka c. 150/2004, je na každý tovar poskytnutá záruka 24 mesiacov. Plynúť začína dňom prevzatia tovaru na pošte. Počas tohto času budú všetky reklamované chyby, nedostatky a závady odstránené bezplatne. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné závady.Záruka sa nevzťahuje na:

a. Závady vzniknuté neštadardným používaním

b. nesprávnym použitím výrobku

c. nesprávnym skladovaním

 

Postup pri reklamácii:

1.) informujte nás o reklamácii telefonicky, e-mailom, či písomne

2.) tovar zašlite ako doporučený a poistený balík (nie na dobierku) na našu adresu

Náklady na dopravu do našej firmy hradí kupujúci. V prípade oprávnenej reklamácie hradí poštovné pri zaslaní tovaru späť zakazníkovi firma e-partners, s.r.o.

3.) do zásielky uveďte dôvod reklamácie, vašu adresu

4.) doklad o nadobudnutí reklamovaného tovaru v našom obchode /faktúra/.

Vašu reklamáciu vybavíme čo najrýchlejšie, najneskôr do 30 dní od jej vzniku, teda prevzatí tovaru našou firmou.

! Upozornenie: Vrátený tovar nesmie byť použitý, poškodený alebo inak znehodnotený. Kupujúci doručí tovar poštou na vlastné náklady na našu adresu.  Tovar prosím zasielať doporučene a poistený, nakoľko neručíme za jeho prípadnú stratu na ceste k nám. Zásielky na dobierku neakceptujeme. Ak bude tovar poškodený či použitý, môže vám byť vrátenie peňazí zamietnuté.


INFORMÁCIE

NajNakup.sk - Objavte najlepšie ceny na slovenskom internete.

Partneri: | 2 | 3 | 4 | 5 | 6

Copyright © 2010 Onlineparfum.sk. Všetky práva vyhradené.